5 Ağustos 2011 Cuma

Yatırım ve Şans


Yatırım ve Şans

makale no:4 Bu yazıyı yine halkımız arasında çok yaygın olan bir batıl inanç dolayısıyla yazıyorum. Bilmiyorum takipçilerimiz arasında bu konuya inanlar var mı ama etrafta yatırım da şans faktörüne çok fazla inanan arkadaşlar dostlar var. Şimdi size bir amatör yatırımcı profili anlatıcam ekonomi hakkında hiç birşey bilmeyen hiç bir dalda uzman olmayan biri bu kişi. Adıda a bey olsun. A bey gider bir yerden arsa alır aradan yıllar yıllar geçer arsa hiç değerlenmez hatta günün birinde bir bakarki arsasına inşaat izni verilmiyor. Sonrada arza yok pahasına satılır bu durum karşısında. Sonrada a bey derki ne şanssızım. Şimdi birde b beye bakalım bu arkadaşta arsa konusunda eğitim almış ve emlak şirketinde staj yapmış bir kişi olsun. B bey gelecek vadeden 3 farklı yerden 3 arsa alır ve zaman geçer arsalar değerlenir ve b bey zengin olur. Şimdi siz söyleyin arkadaşlar a beyle b bey arasındaki tek yatırım farkı şans faktörümü ben hiç sanmıyorum ya siz. Bu makale mizde yatırım ve şans üzerineydi umarım faydalı olur herkese bol kazançlar.

0 yorum:

Yorum Gönder